Bilgeliğe Yolculuk
Lüleburgaz Meslek Yüksekokulu

% 10'luk Dilime Giren Öğrencilerimiz

22/06/2018 14:57:01 - 22/06/2018 14:57:01 - 1176 Okunma

Bulundukları bölümde 2017 - 2018 Eğitim - Öğretim Yılı Bahar dönemi için belirlenen asgari derslerden başarılı olan ve bu dersleri alan öğrencilerin başarı ortalamasına göre dönem sonu itibariyle yapılan sıralamada ilk %10'a giren ikinci öğretim öğrencileri aşağıda ilan edilmiş olup 2018 - 2019 Öğretim Yılı Güz döneminde birinci öğretim öğrencilerinin ödeyecekleri öğrenci katkı payı kadar öğrenim ücreti ödeyeceklerdir.Duyurulur.

% 10'luk Dilime Giren Öğrenciler 

yüzde on

Facebook Twitter Google Plus

2018-2019 EĞİTİM-ÖĞRETİM YILI BAHAR DÖNEMİ DERS KAYITLARI
21/01/2019     395 Okunma
Bütünleme Sınav Programı
16/01/2019     1508 Okunma
2018-2019 EĞİTİM-ÖĞRETİM YILI BAHAR YARIYILI YATAY GEÇİŞ BAŞVURULARI
14/01/2019     471 Okunma
BAŞSAĞLIĞI MESAJI
14/01/2019     702 Okunma
Akademik Teşvik Başvuru Takvimi ve Yönergesi
08/01/2019     285 Okunma
UZAKTAN EĞİTİM ÖĞRENME PORTALI DUYURUSU
03/01/2019     319 Okunma
Diploması Hazır Olan Öğrencilerimiz
26/12/2018     26215 Okunma
Final Sınav Programları
10/12/2018     3260 Okunma
Ara Sınav Mazeret Başvuru Sonuçları
23/11/2018     445 Okunma
Ombudsmanlık Öğrenci Topluluğu
21/11/2018     296 Okunma
Ara Sınav Mazeret Başvuruları
16/11/2018     335 Okunma
2018-2019 Eğitim Öğretim Yılı Güz Dönemi Arasınav Programları
01/11/2018     3607 Okunma
WAKE UP YENİLİKÇİ İŞ FİKRİ BULMA EĞİTİMİ DÜZENLENECEKTİR
30/10/2018     248 Okunma
Staj Değerlendirme Sonuçları
26/10/2018     621 Okunma
Bazı Derslerin Sınav ve Başarı Değerlendirme Esasları
25/10/2018     447 Okunma
ICETID 2018 DÜZENLEME KOMİTESİ REKTÖRÜMÜZÜ ZİYARET ETTİ
18/10/2018     279 Okunma
Kariyer Hizmetleri Bilgilendirme Toplantıları Başlıyor
11/10/2018     314 Okunma
Kariyer Hizmetleri Bilgilendirme Toplantıları Başlıyor
Kariyer Uygulama ve Araştırma Merkezi     16/10/2018     837 Okunma
Dünya Ruh Sağlığı Günü Kapsamında Psikolojik Dayanıklılık Eğitimleri Gerçekleştirilecektir
Kariyer Uygulama ve Araştırma Merkezi     05/10/2018     316 Okunma
Telefon Tablet Bilgisayar Bu website tüm cihazlarla uyumludur.