Bilgeliğe Yolculuk
Lüleburgaz Meslek Yüksekokulu

Bazı Derslerin Sınav Ve Başarı Değerlendirme Esasları

06/04/2016 11:05:30 - 06/04/2016 11:05:30 - 1983 Okunma

2015-2016 Eğitim-Öğretim Yılı Bahar Döneminde Yüksekokulumuzda açılan aşağıda belirtilen derslerin öğretim elemanları tarafından sınav ve başarı değerlendirme esasları belirtilmiş olup bu dersler dışında kalan diğer tüm derslerin sınav ve başarı değerlendirmesinde ara sınavın veya ara sınavların aritmetik ortalamasının %40’ı ile yarıyıl/yıl sonu sınavında alınan notun %60’ının toplamı alınarak Bağıl Değerlendirme Sistemi  uygulanması Yönetim Kurulumuzca uygun görülmüştür.

Liste için Tıklayınız

bağıl

Facebook Twitter Google Plus

Haziran Ayı Staj Başvuruları
31/05/2019     586 Okunma
Bütünleme Sınav Programı Güncellenmiştir (30.05.2019)
28/05/2019     2029 Okunma
Mezuniyet Töreni
23/05/2019     517 Okunma
Bahar Dönemi Final Sınav Programları
17/05/2019     2732 Okunma
Grafik Tasarımı Programı Atatürk Posterleri Sergisi
16/05/2019     2084 Okunma
Anket Çalışması
15/05/2019     211 Okunma
FOTOĞRAF SERGİSİ
07/05/2019     1483 Okunma
Yabancı Dil 2 Dersi Online Quiz
24/04/2019     235 Okunma
İŞKUR Faaliyetleri:İşbaşı Eğitim, İşe İlk Adım, İş Arama Becerileri
08/04/2019     284 Okunma
Konferans: Yönetim, Muhasebe ve Raporlama
08/04/2019     150 Okunma
İş Sağlığı ve Güvenliğinde Kariyer Yapmak
08/04/2019     191 Okunma
Konferans: İş ve Kariyer Yolculuğu
08/04/2019     130 Okunma
Türkiye'de İş Sağlığı ve Güvenliği Konferansı
08/04/2019     130 Okunma
SAĞLIKLI YAŞAM KONFERANSI
08/04/2019     143 Okunma
Konferans: İş Sağlığı ve Güvenliği Vaka Analizleri, Uzmanların Hukuksal Açıdan Korunma Yolları
08/04/2019     113 Okunma
KLÜ 9. KARİYER GÜNLERİ DÜZENLENECEKTİR
Kariyer Uygulama ve Araştırma Merkezi     08/04/2019     3871 Okunma
Ara Sınav Mazeret Başvuru Sonuçları
05/04/2019     749 Okunma
Ara Sınav Mazeret Başvuruları
27/03/2019     701 Okunma
Bahar Dönemi Ara Sınav Programları
21/03/2019     3676 Okunma
Telefon Tablet Bilgisayar Bu website tüm cihazlarla uyumludur.